Forældresamarbejde

I Bifrost tillægger vi forældresamarbejdet stor værdi! Vi ved, at I og vi er hinandens forudsætninger for at skabe de helt rigtige rammer for jeres børns trivsel, udvikling, læring og dannelse. Vi vægter et tillidsfuldt, respektfuldt og professionelt samarbejde, hvor I som forældre løbende får informationer om jeres børns dagligdag.

Det er meget vigtigt, for jeres barns trivsel at I informerer os. Hvis der sker noget i barnet liv, som kan have betydning i dagligdagen. Det kan være små ting, som I måske ikke tænker, har betydning. Vær aldrig bange for, at spørge hvis der er noget I gerne vil vide eller undrer jer over.

Et tæt forældresamarbejde giver tryghed for jeres barn.

Ligesom det skal være fantastisk at være barn i Bifrost er det vigtigt for os, at forældre føler sig som en del af vores fællesskab og nyder at komme i vores hus. Derfor møder vi selvfølgelig forældre i Bifrost med åbenhed og interesse – og med smil og humor.

Vi glæder os til at byde jer velkommen indenfor i Bifrost og ikke mindst til at påbegynde vores fælles samarbejde omkring jeres børns trivsel, udvikling, læring og dannelse.

Forældresamtaler.

Når dit barn har gået i Bifrost i ca. 3 mdr. får I tilbudt en samtale med personalet på stuen.

Øvrige samtaler:

• 2 års samtale i vuggestue
  • Overlevering til børnehave
  • Ved ca. 4 års alderen
  • Skolesamtaler

Hvis I eller vi tænker der er brug for en ekstra samtale, er der altid mulighed for, at vi i fællesskab kan finde et tidspunkt til en samtale.